Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Finansowo-Podatkowym Urzędu Miejskiego w Przecławiu
Załącznik do Zarządzenia Nr 98/2022 Burmistrza Przecławia z dnia 28 lipca 2022 r.
BURMISTRZ PRZECŁAWIA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE w Wydziale Finansowo-Podatkowym Urzędu Miejskiego w Przecławiu
- Wymagania niezbędne wobec kandydata :
- posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- wykształcenie wyższe w zakresie: rachunkowości, finansów, ekonomii lub administracji,
- Wymagania dodatkowe :
- Ogólny zakres wykonywanych zadań na stanowisku do spraw księgowości dochodów budżetowych:
- bieżące, terminowe i rzetelne prowadzenie w programie komputerowym „Ewidencja Środków Trwałych” ewidencji majątku Gminy Przecław, stanowiącego środki trwałe, wartości niematerialne i prawne, pozostałe środki trwałe, a także ewidencji pozabilansowych, obejmujących m.in. obce środki trwałe,
- dokonywanie prawidłowej dekretacji i ewidencji składników majątku gminy na podstawie dokumentów księgowych, ich bieżącej weryfikacji, analizy oraz wprowadzania ich do systemu,
- kontrola i nadzór nad sprawnym i terminowym obiegiem dokumentów środków trwałych i WNIP oraz zapewnianie w tym zakresie systematycznej, bieżącej i efektywnej obsługi finansowo -księgowej,
- wystawianie dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych PT, OT, MT, LT, itp., w tym prowadzenie własnych ewidencji i dokumentacji w ww. zakresie,
- przygotowywanie zweryfikowanych danych do ubezpieczenia majątku ruchomego i nieruchomości Gminy Przecław,
- wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem, przeprowadzeniem, uczestnictwem oraz rozliczaniem inwentaryzacji,
- prowadzenie ewidencji kartotek osobistego wyposażenia pracowników urzędu oraz spisów inwentarza majątku gminy,
- okresowe uzgadnianie sald dotyczących środków trwałych, WNiP -zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- bieżąca współpraca, koordynacja i wsparcie powołanych komisji m.in.:
- komisji do oceny stanu przydatności, sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego i prawami na dobrach niematerialnych znajdujących się w księgach Urzędu Miejskiego w Przecławiu,
- komisji likwidacyjnej w zakresie majątku gminy Przecław,
- komisji inwentaryzacyjnej,
- prowadzenie technicznej obsługi spraw związanych ze sprzedażą, przeniesieniem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, czy ich likwidacją (np. okazywanie zbędnych lub zużytych składników majątku zainteresowanym podmiotom, przeprowadzanie aukcji, negocjacji, uczestnictwo w przekazywaniu zużytych składników majątku podmiotom odbierającym odpady, przesuwanie miejsca użytkowania składników majątku),
- nadawanie numerów inwentarzowych nowym składnikom majątku gminy, metkowanie środków trwałych, dokładne opisywanie poszczególnych pozycji majątku gminy, a także czuwanie nad bieżącą zgodnością tabliczek inwentarzowych ze stanem faktycznym oraz ich niezwłoczna aktualizacja,
- prowadzenie ewidencji księgowej i bieżąca analiza kont księgowych związanych z przejęciem zakończonych zadań inwestycyjnych (środki trwałe i WNiP), ewidencja, przegląd i bieżąca weryfikacja środków trwałych przeznaczonych do likwidacji /przekazania / sprzedaży,
- przeprowadzanie okresowych kontroli (na miejscu i w terenie) stanu posiadanego majątku Gminy Przecław,
- systematyczne i udokumentowane dokonywanie weryfikacji historycznych zapisów dotyczących poszczególnych składników majątku gminy, w tym uzgodnień stanu gruntów, budynków i budowli przy współpracy z pracownikiem Wydziału Inwestycji i Rozwoju odpowiedzialnym za gospodarowanie mieniem komunalnym oraz podejmowanie wszelkich niezbędnych czynności w celu ich uaktualnienia i zapewnienia zgodności ze stanem faktycznym,
- potwierdzanie i weryfikacja sald kont środków trwałych, tym: 011, 020, 013, 080, 071, 072,
- czuwanie i nadzór nad terminowością wykonywanych czynności inwentaryzacji rocznej i okresowej,
- rozliczanie inwentaryzacji za pomocą systemu komputerowego „Ewidencja środków trwałych -moduł inwentaryzacji” oraz naliczanie amortyzacji,
- prowadzenie szczegółowego nadzoru nad aktualnością poszczególnych zapisów zawartych w zarządzeniach wewnętrznych urzędu, odnoszących się do przypisanego zakresu czynności oraz realizowanych w ramach Wydziału Finansowo -Podatkowego, poprzez ich bieżącą weryfikację oraz terminowe uaktualnianie i opracowywanie projektów nowych zarządzeń,
- przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń instrukcji i wzorów dokumentów związanych z powierzonym zakresem czynności,
- terminowe, sumienne i rzetelne przygotowanie m.in. sprawozdań dotyczących majątku gminy, raportów z zakresu środków trwałych na bieżące potrzeby GUS, informacji dla banków i innych instytucji,
- sporządzanie z zakresu swojego stanowiska pracy analiz, zestawień, wydruków do sprawozdań, raportów lub opracowanie informacji we wskazanej formie na polecenie przełożonego i kadry kierowniczej urzędu,
- udzielanie (w zakresie wykonywanego zakresu czynności) odpowiedzi, informacji, w tym informacji publicznej, instytucjom lub osobom fizycznym (na ich wniosek) z zakresu swojego stanowiska pracy,
- dokonywanie bieżącej archiwizacji dokumentacji ze swojego stanowiska pracy w formie papierowej i elektronicznej bazy danych, zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcjami,
- współpraca z pracownikami poszczególnych wydziałów UM Przecław w celu bieżącej aktualizacji miejsc użytkowania poszczególnych składników majątku,
- wykonywanie innych doraźnych prac zleconych przez przełożonych, w tym wspomaganie współpracowników, w szczególnie wymagających okresach pracy.
- Warunki pracy:
- nawiązanie stosunku pracy: wrzesień 2022 r.;
- forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony;
- wymiar czasu pracy: 1:1 etat, tj. średnio 8 godzin dziennie (średnio: 40 godz. tygodniowo), w godzinach pn. od 7.30 do 16.30; od wt. do czw. od 7.30 do 15.30, w pt. od 7.30 do 14.30;
- miejsce pracy: Przecław, ul. Kilińskiego 7 oraz teren Gminy Przecław,
- praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i współpracy ze wszystkimi komórkami urzędu, jednostkami organizacyjnymi gminy oraz zewnętrznymi instytucjami publicznymi;
- charakterystyka stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na II piętrze w budynku nie posiadającym windy, ani sanitariatów dostosowanych dla osób niepełnosprawnych, w pokoju wieloosobowym,
- zakres obowiązków pracowniczych na stanowisku urzędniczym dotyczy wykonywania czynności o charakterze administracyjno-biurowym, przy czym wykonywanie obowiązków służbowych wymaga pracy z wykorzystaniem zestawu komputerowego, programu operacyjnego Windows, pakietu biurowego MS Office i programów specjalistycznych do obsługi finansowo-księgowej;
- pracownik w czasie pracy użytkuje monitor ekranowy ponad 6 godzin w trakcie zmiany roboczej,
- wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi w ramach obowiązków służbowych związanych z zajmowanym stanowiskiem oraz poleceniami kierownika jednostki,
- warunki zatrudnienia: kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony na podstawie umowy o pracę na czas określony, tj. 6 miesięcy, a następnie, po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy pracownik zostanie zatrudniony na dalszy okres.
- pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych, obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ustawy o pracownikach samorządowych i zdać egzamin (pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą gwarantuje nawiązanie dalszego stosunku pracy).
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
- Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
- 1) list motywacyjny (odręcznie pisany) z załączonym CV,
- 2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zgodnie z Załącznikiem nr 1),
- 3) kserokopie dokumentów poświadczających posiadany staż pracy lub zaświadczenie od pracodawcy,
- 4) kserokopie dyplomów, certyfikatów, poświadczeń, zaświadczeń oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz przydatne na ww. stanowisku kwalifikacje,
- 5) w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopia Orzeczenia Komisji Lekarskiej o stopniu niepełnosprawności,
- 6) oświadczenia (zgodnie z Załącznikiem nr 2) :
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego (…);
- o karalności,
- o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych;
- o stanie zdrowia (po rozstrzygnięciu konkursu - potwierdzone przez lekarza medycyny pracy).
- Dodatkowe informacje:
- Pracownik może otrzymać stosowne upoważnienia od Burmistrza Przecławia do wydawania decyzji administracyjnych, w związku z czym będzie zobowiązany do złożenia oświadczenia majątkowego – zgodnie z art. 24 h ustawy o samorządzie gminnym.
- RODO - klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Przecławiu dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Przecławiu pod adresem: http://przeclaw.nazwa.pl/bipgminaprzeclaw/klauzula-informacyjna-rodo/
- Miejsce i termin złożenia dokumentów:
- Pozostałe informacje:
- Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Nabór przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Przecławia.
- Osoba do kontaktu: Beata Augustyn, tel. 17 227 67 39 (w godzinach pracy urzędu).
- terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej oraz testów z posiadanej wiedzy, kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie.
- Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do kolejnych etapów i niewskazanych w protokole naboru można odebrać osobiście w terminie miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru. Po upływie ww. terminu zostaną one komisyjnie zniszczone.
- Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Przecław, tj.: www.bipgminaprzeclaw.pl oraz na tablicy ogłoszeń UM w Przecławiu.
- Burmistrz Przecławia zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia naboru w każdym czasie - bez podawania przyczyn.
Pliki do pobrania:
ilość wyświetleń: 3874
Osoba odpowiedzialna za:
wytworzenie informacji: 2023-09-19 19:43:39 Dariusz Darłak
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: 2023-09-19 19:43:39 przez Dariusz Darłak
wytworzenie informacji: 2023-09-19 19:43:39 Dariusz Darłak
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: 2023-09-19 19:43:39 przez Dariusz Darłak
Rejestr zmian - poprzednia opublikowana wersja artykułu - pokaż rejestr