BURMISTRZ PRZECŁAWIA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE w Wydziale Infrastruktury i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Przecławiu
BURMISTRZ PRZECŁAWIA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE w Wydziale Infrastruktury i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Przecławiu
- Wymagania niezbędne wobec kandydata :
- posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- wykształcenie wyższe administracyjne,
- co najmniej 5-letni staż pracy, w tym minimum 1 rok udokumentowanego doświadczenia w pracy na stanowisku administracyjnym,
4) brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
5) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku, 6) nieposzlakowana opinia,
7) złożenie pełnego kompletu dokumentów, przygotowanych zgodnie z wymogami wskazanymi w punkcie 6. niniejszego ogłoszenia.
- Wymagania dodatkowe :
1) mile widziane doświadczenie zawodowe związane z prowadzeniem spraw objętych zakresem zadań na stanowisku, na które prowadzony jest nabór, m. in. wiedza z zakresu postępowań administracyjnych,
2) umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów prawa, 3) sprawna obsługa komputera, m. in. pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word),
4) umiejętność sporządzania decyzji administracyjnych, postanowień, pism urzędowych, formułowania uzasadnień i argumentowania zajmowanego stanowiska w przedmiotowej sprawie,
5) rzetelność, dokładność, systematyczność, terminowość,
6) umiejętność samodzielnej organizacji pracy i pracy w zespole,
7) umiejętność logicznego i analitycznego myślenia.
- Ogólny zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem gminnych obiektów użyteczności publicznej oraz obiektów administracyjnych gminy (rozliczanie: podliczników energii, zużycia gazu, energii elektrycznej, wody oraz odbioru ścieków dla poszczególnych budynków);
- prowadzenie ewidencji mienia komunalnego (monitoring wymaganych prawem budowlanym książek obiektów, przeglądów technicznych);
- monitoring i analiza zużycia energii w obiektach komunalnych (informacja ogólna o obiektach, ilości zużytej energii);
- terminowe sprawdzanie i opisywanie faktur za gaz, energię elektryczną, wodę i odbiór ścieków dla budynków komunalnych pod względem merytorycznym i przekazywanie ich do księgowości;
- prowadzenie spraw związanych z deklaracjami dotyczącymi źródeł ciepła na podstawie ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz centralnej ewidencji emisyjności budynków;
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji związanych z lokalizacją w pasie drogowym obiektów budowlanych, urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego;
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na zajęcie pasa drogowego;
- przygotowywania materiałów potrzebnych do udzielenia informacji publicznej,
- służenia bieżącą pomocą pracownikom merytorycznym Wydziału Infrastruktury i Rozwoju (WIiR) w opracowywaniu dokumentów;
- przygotowywanie bieżących ogłoszeń i informacji na temat pracy WIiR;
- przygotowywanie materiałów do projektu budżetu;
- sporządzanie zestawień, wydruków, informacji oraz sprawozdań;
- wykonywania prac pomocniczych w przygotowaniu dokumentacji WIiR przeznaczonej do archiwizacji i składowania, w tym sporządzanie rzeczowych wykazów akt - zgodnie z instrukcją kancelaryjną i regulaminem archiwum zakładowego i zaleceniami pracownika archiwum zakładowego;
- pomoc administracyjno-techniczna w przygotowywaniu Sesji Rady Miejskiej w Przecławiu w tym, na polecenie Burmistrza Przecławia, doraźne zastępstwo w czasie krótkotrwałej uzasadnionej nieobecności w pracy pracownika obsługi rady.
- Warunki pracy:
- nawiązanie stosunku pracy: luty 2022 r.;
- forma zatrudnienia: docelowo - umowa o pracę na czas nieokreślony;
- wymiar czasu pracy: 1:1 etat, tj. średnio 8 godzin dziennie (średnio: 40 godz. tygodniowo), w godzinach pn. od 7.30 do 16.30; od wt. do czw. od 7.30 do 15.30, w pt. od 7.30 do 14.30;
- miejsce pracy: Przecław, ul. Kilińskiego 7 oraz teren Gminy Przecław,
- praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i współpracy ze wszystkimi komórkami urzędu, jednostkami organizacyjnymi gminy oraz zewnętrznymi instytucjami publicznymi;
- charakterystyka stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na II piętrze w budynku nie posiadającym windy ani sanitariatów dostosowanych dla osób niepełnosprawnych, w pokoju wieloosobowym,
- zakres obowiązków pracowniczych na stanowisku urzędniczym dotyczy wykonywania czynności o charakterze administracyjno-biurowym, przy czym wykonywanie obowiązków służbowych wymaga pracy z wykorzystaniem zestawu komputerowego, programu operacyjnego Windows, pakietu biurowego MS Office i programów specjalistycznych – w miarę potrzeb;
- pracownik w czasie pracy użytkuje monitor ekranowy ponad 4 godziny w trakcie zmiany roboczej,
- wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi w ramach obowiązków służbowych związanych z zajmowanym stanowiskiem oraz poleceniami kierownika jednostki,
- warunki zatrudnienia: kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony na podstawie umowy o pracę zawartej na czas określony, 6 miesięcy, następnie, po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy pracownik zostanie zatrudniony na dalszy okres.
- pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych, obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ustawy o pracownikach samorządowych i zdać egzamin (pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą gwarantuje nawiązanie dalszego stosunku pracy).
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W listopadzie 2021 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Przecławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
- Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
- Dodatkowe informacje:
- Pracownik może otrzymać stosowne upoważnienia od Burmistrza Przecławia do wydawania decyzji administracyjnych, w związku z czym będzie zobowiązany do złożenia oświadczenia majątkowego – zgodnie z art. 24 h ustawy o samorządzie gminnym.
- RODO - klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Przecławiu dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Przecławiu pod adresem: http://przeclaw.nazwa.pl/bipgminaprzeclaw/klauzula-informacyjna-rodo/
- Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Przecławiu lub listownie za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski w Przecławiu, 39‑320 Przecław, ul. Kilińskiego nr 7, sekretariat - I piętro, w terminie do 06 stycznia 2022 r. w godzinach pracy urzędu (decyduje data wpływu do Urzędu). Koperty powinny być zamknięte i opatrzone dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze w Wydziale Infrastruktury i Rozwoju”.
Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
Nabór przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Przecławia. Osoba do kontaktu: Beata Augustyn, tel. 17 227 67 39 (w godzinach pracy urzędu).
O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej oraz testów z posiadanej wiedzy, kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do kolejnych etapów i niewskazanych w protokole naboru można odebrać osobiście w terminie miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru. Po upływie ww. terminu zostaną one komisyjnie zniszczone.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Przecław, tj.: www.bipgminaprzeclaw.pl oraz na tablicy ogłoszeń UM w Przecławiu.
Burmistrz Przecławia zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia naboru w każdym czasie - bez podawania przyczyn.
BURMISTRZ PRZECŁAWIA Renata Siembab
Pliki do pobrania:
wytworzenie informacji: 2023-09-19 19:43:32 Dariusz Darłak
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: 2023-09-19 19:43:32 przez Dariusz Darłak