Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości dochodów budżetowych
Przecław, 31.03.2020 r.
BURMISTRZ PRZECŁAWIA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE ds. księgowości dochodów budżetowych w Wydziale Finansowo-Podatkowym Urzędu Miejskiego w Przecławiu
- Wymagania niezbędne wobec kandydata :
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- udokumentowane minimum 2. letnie doświadczenie zawodowe w zakresie księgowości,
- posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonej ofercie.
- Wymagania dodatkowe :
- Ogólny zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- księgowanie dochodów Urzędu Miejskiego w Przecławiu jako jednostki budżetowej zgodnie z klasyfikacja budżetową;
- sporządzanie sprawozdań budżetowych (miesięcznych, kwartalnych i rocznych) i bilansów oraz bieżących zestawień czy informacji;
- uzgadnianie wpływów budżetowych
- obsługa księgowa (wystawianie faktur i not obciążeniowych oraz egzekwowanie należności)
- obsługa księgowa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dokonywanie potraceń i rozliczeń dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań ustawowych zleconych jst;
- opracowywanie projektów dokumentacji wewnętrznej (pism, instrukcji, zarządzeń, uchwał).
- Warunki pracy:
- nawiązanie stosunku pracy: kwiecień-maj 2020 r.;
- forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony;
- wymiar czasu pracy: 1:1 etat, tj. średnio 8 godzin dziennie (40 tygodniowo), w godzinach pn. od 7.30 do 16.30; od wt. do czw. od 7.30 do 15.30, w pt. od 7.30 do 14.30;
- miejsce pracy: Przecław, ul. Kilińskiego 7 oraz teren Gminy Przecław,
- praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i współpracy ze wszystkimi komórkami urzędu, jednostkami organizacyjnymi gminy oraz zewnętrznymi instytucjami publicznymi;
- charakterystyka stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na II. piętrze w budynku nie posiadającym windy ani sanitariatów dostosowanych dla osób niepełnosprawnych, w pokoju wieloosobowym,
- zakres obowiązków pracowniczych na stanowisku urzędniczym dotyczy wykonywania czynności o charakterze biurowo-administracyjnym, przy czym wykonywanie obowiązków służbowych wymaga pracy z wykorzystaniem zestawu komputerowego, programu operacyjnego Windows, pakietu biurowego MS Office i programów specjalistycznych do obsługi finansowo-księgowej;
- pracownik w czasie pracy użytkuje monitor ekranowy ponad 4 godziny w trakcie zmiany roboczej,
- wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi w ramach obowiązków służbowych związanych z zajmowanym stanowiskiem oraz poleceniami kierownika jednostki,
- warunki zatrudnienia: kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony na podstawie umowy o pracę na czas określony, tj. 6 miesięcy, następnie, po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy pracownik zostanie zatrudniony na dalszy okres.
- pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych, obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ustawy o pracownikach samorządowych i zdać egzamin (pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą gwarantuje nawiązanie dalszego stosunku pracy).
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
- Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
- 1) list motywacyjny (odręcznie pisany) z załączonym CV,
- 2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zgodnie z Załącznikiem nr 1),
- 3) kserokopie dokumentów poświadczających posiadany staż pracy lub zaświadczenie od pracodawcy,
- 4) kserokopie dyplomów, certyfikatów, poświadczeń, zaświadczeń oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz przydatne na ww. stanowisku kwalifikacje,
- 5) w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopia Orzeczenia Komisji Lekarskiej o stopniu niepełnosprawności,
- 6) oświadczenia (zgodnie z Załącznikiem nr 2) :
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- o karalności (po rozstrzygnięciu konkursu - potwierdzone przez Krajowy Rejestr Karny w formie „Zapytania o udzielenie informacji o osobie”),
- o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych;
- o stanie zdrowia (po rozstrzygnięciu konkursu - potwierdzone przez lekarza medycyny pracy).
- 7) zgody na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z Załącznikiem nr 3).
- Dodatkowe informacje:
- Pracownik może otrzymać stosowne upoważnienia od Burmistrza Przecławia do wydawania decyzji administracyjnych, w związku z czym będzie zobowiązany do złożenia oświadczenia majątkowego – zgodnie z art. 24 h ustawy o samorządzie gminnym.
- RODO - klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Przecławiu dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Przecławiu pod adresem: https://przeclaw.nazwa.pl/bipgminaprzeclaw/klauzula-informacyjna-rodo/
- Miejsce i termin złożenia dokumentów:
BURMISTRZ
Renata Siembab
Pliki do pobrania:
ilość wyświetleń: 3060
Osoba odpowiedzialna za:
wytworzenie informacji: 2023-09-19 19:43:10 Dariusz Darłak
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: 2023-09-19 19:43:10 przez Dariusz Darłak
wytworzenie informacji: 2023-09-19 19:43:10 Dariusz Darłak
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: 2023-09-19 19:43:10 przez Dariusz Darłak
Rejestr zmian - poprzednia opublikowana wersja artykułu - pokaż rejestr