Burmistrz Przecławia ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko urzędnicze ds. obronno-wojskowych
OGŁOSZENIE O NABORZE
Burmistrz Przecławia
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko urzędnicze ds. obronno-wojskowych w Urzędzie Miejskim w Przecławiu
- Wymagania niezbędne wobec kandydata:
- wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie: bezpieczeństwa publicznego, zarządzania kryzysowego lub specjalności wojskowej, administracji, prawa,
- udokumentowane min. 5. letnie doświadczenie zawodowe,
- posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa;
- dobra znajomość przepisów: - ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego; - ustawy o samorządzie gminnym.
- znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku, a w szczególności: - o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, - o zarzadzaniu kryzysowym, - o ochronie przeciwpożarowej, - o ochronie informacji niejawnych, - o ochronie danych osobowych, - o stanie wojennym, - o stanie wyjątkowym, - o stanie klęski żywiołowej, - rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 czerwca 2002 roku w sprawie szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju, szefów obrony cywilnej województw, powiatów i gmin.
- Wymagania dodatkowe:
- posiadanie czynnego prawa jazdy kategorii B,
- umiejętność obsługi komputera w stopniu co najmniej dobrym: pakiet MS Office (Word, Excel)
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy i umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym, a także umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz,
- umiejętność syntezy i analizy danych, umiejętność podejmowania decyzji oraz negocjowania,
- odporność na stres i umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
- inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowanie.
- Ogólny zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie spraw w zakresie obronności, a w szczególności: - tworzenie w formie planów warunków organizacyjnych i technicznych celem realizacji zadań na potrzeby obronne państwa, - opracowywanie i aktualizacja Planu Operacyjnego Funkcjonowania Gminy w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny oraz kart realizacji zadań, - opracowywanie i aktualizacja dokumentacji stałego dyżuru, regulaminu organizacyjnego Urzędu na czas wojny oraz zakresu działania Urzędu w dziedzinie obronności państwa w czasie pokoju, - opracowywanie i aktualizacja dokumentacji Zastępczych Miejsc Szpitalnych oraz przygotowania podmiotów leczniczych na potrzeby obronne państwa.
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z kwalifikacją wojskową oraz ćwiczeniami wojskowymi żołnierzy rezerwy, przygotowanie i szkolenie pracowników na potrzeby obronne.
- prowadzenie akcji kurierskiej.
- Nakładanie obowiązku świadczeń osobistych i rzeczowych na potrzeby obrony państwa.
- Prowadzenie spraw w zakresie obrony cywilnej, a w szczególności: - realizacja zadań związanych z zapewnieniem procesu kierowania działaniami w zakresie monitorowania, analizowania i prognozowania rozwoju zagrożeń, planowania, reagowania i usuwania skutków zagrożeń na terenie gminy, tworzenie i przygotowywanie do działań jednostek organizacyjnych obrony cywilnej, - opracowywanie planów obrony cywilnej i kart realizacji zadań OC, - opracowywanie rocznych planów działania w dziedzinie obronności, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego, - prowadzenie magazynu OC oraz dokumentacji magazynowej.
- prowadzenie spraw w zakresie zarządzania kryzysowego, a w szczególności: - stałe aktualizowanie Gminnego Planu Zarządzania Kryzysowego, - aktualizacja bazy danych na potrzeby zarządzania kryzysowego, - planowanie i przygotowywanie działań w przypadku wystąpienia miejscowych zagrożeń oraz zapobieganie i reagowanie w sytuacjach nadzwyczajnych i kryzysowych, - przygotowywanie i zapewnianie działania systemu ostrzegania i alarmowania oraz systemu powszechnego ostrzegania.
- prowadzenie spraw w zakresie ochrony przeciwpożarowej, a w szczególności: - współdziałanie z Komendą PPSP w Mielcu oraz gminnymi jednostkami Ochotniczej Straży Pożarnej w zakresie realizacji przepisów ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej, - realizacja zadań związanych z zapewnieniem gotowości bojowej jednostek ochotniczych straży pożarnych w Gminie,
- prowadzenie spraw w zakresie ochrony informacji niejawnych: - obsługa kancelarii ochrony informacji niejawnych
- sporządzanie sprawozdawczości.
- Warunki pracy na stanowisku:
- nawiązanie stosunku pracy: 01 września 2019 r.;
- forma zatrudnienia: umowa o pracę;
- wymiar czasu pracy: cały etat, tj. średnio: 8 godz. dziennie (40 godz. tygodniowo).
- miejsce pracy: Urząd Miejski w Przecławiu, ul. Kilińskiego nr 7 oraz teren Gminy Przecław;
- charakterystyka stanowiska pracy:
- warunki zatrudnienia: kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony na podstawie umowy o pracę na czas określony, 6 miesięcy. Następnie, po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy i pozytywnego wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą pracownik zostanie zatrudniony na dalszy okres.
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
- Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
- 1) list motywacyjny (odręcznie pisany) z załączonym CV,
- 2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zgodnie z Załącznikiem nr 1),
- 3) kserokopie dokumentów poświadczających posiadany staż pracy,
- 4) kserokopie dyplomów, certyfikatów, poświadczeń, zaświadczeń oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz przydatne na ww. stanowisku kwalifikacje,
- 5) w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopia Orzeczenia Komisji Lekarskiej o stopniu niepełnosprawności,
- 6) oświadczenia (zgodnie z Załącznikiem nr 2) :
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- o karalności (po rozstrzygnięciu konkursu - potwierdzone przez Krajowy Rejestr Karny w formie „Zapytania o udzielenie informacji o osobie”),
- o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych;
- o stanie zdrowia (po rozstrzygnięciu konkursu - potwierdzone przez lekarza medycyny pracy).
- 7) zgody na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z Załącznikiem nr 3).
- Dodatkowe informacje:
- pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć 3 miesięczną służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ustawy o pracownikach samorządowych;
- pracownik może otrzymać stosowne upoważnienia od Burmistrza Przecławia do wydawania decyzji administracyjnych, w związku z powyższym będzie zobowiązany do złożenia oświadczenia majątkowego – zgodnie z art. 24 h ustawy o samorządzie gminnym;
- pracownik zobowiązany jest do złożenia Ankiety Bezpieczeństwa Osobowego w celu uzyskania poświadczenie bezpieczeństwa do prac z dokumentami niejawnymi min. do klauzuli „poufne”;
- RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Przecławiu dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Przecławiu pod adresem : https://przeclaw.nazwa.pl/bipgminaprzeclaw/klauzula-informacyjna-rodo/
- Miejsce i termin złożenia dokumentów:
BURMISTRZ
Renata Siembab
Pliki do pobrania:
ilość wyświetleń: 3203
Osoba odpowiedzialna za:
wytworzenie informacji: 2023-09-19 19:42:58 Dariusz Darłak
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: 2023-09-19 19:42:58 przez Dariusz Darłak
wytworzenie informacji: 2023-09-19 19:42:58 Dariusz Darłak
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: 2023-09-19 19:42:58 przez Dariusz Darłak
Rejestr zmian - poprzednia opublikowana wersja artykułu - pokaż rejestr