BURMISTRZ PRZECŁAWIA ogłasza nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze: dyrektora Wydziału Urbanistyki Inwestycji Ochrony Środowiska i Gospodarki Gruntami w Urzędzie Miejskim w Przecławiu
Przecław, 27 lutego 2019 r.
BURMISTRZ PRZECŁAWIA ogłasza nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze: dyrektora Wydziału Urbanistyki, Inwestycji, Ochrony Środowiska i Gospodarki Gruntami w Urzędzie Miejskim w Przecławiu
- Wymagania niezbędne wobec kandydata:
- spełnianie wymagań określonych w art. 6 opustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, określonych dla stanowisk urzędniczych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe techniczne magisterskie o kierunku: budownictwo i pokrewne, inżynieria środowiska lub geodezja,
- doświadczenie zawodowe: co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywanie działalności gospodarczej przez min. 3 lata o charakterze zgodnym z wymaganiami na przedmiotowym stanowisku,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych uprawniających do wykonywania zadań z zakresu działalności Wydziału, potwierdzonych stosownymi dokumentami,
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość Statutu Gminy Przecław,
- znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Przecławiu,
- znajomość ustawy z dnia z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994 z późn. zm.),
- znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.),
- dodatkowym atutem będzie posiadanie odpowiednich uprawnień zawodowych z zakresu działania Wydziału,
- znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
- posiadanie prawa jazdy kat. B,
- wymagane cechy osobowe: umiejętność pracy w zespole, planowanie sprawnej organizacji pracy i podejmowanie decyzji, skuteczne komunikowanie się, dyspozycyjność, sumienność, kreatywność, wysoka kultura osobista, odporność na stres.
- Ogólny zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kierowanie pracą Wydziału Urbanistyki, Inwestycji, Ochrony Środowiska i Gospodarki Gruntami, w tym nadzorowanie pracy podległych pracowników, w szczególności nadzór nad terminowym i prawidłowym załatwianiu spraw,
- organizacja i nadzór merytoryczny nad realizacją zadań w zakresie: - realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych wynikających z bieżących potrzeb Gminy, - gospodarki przestrzennej i budownictwa, - drogownictwa, w tym oświetlenia drogowego, - ochrony środowiska, - ochrony zabytków, - prawa wodnego, - stosowania procedur zamówień publicznych,
- prowadzenie spraw w zakresie szkód powstałych w infrastrukturze komunalnej (drogi, budynki i obiekty komunalne, infrastruktura wodno-kanalizacyjna) – dokonywanie zgłoszeń na Policję, czy też do Ubezpieczyciela,
- współpraca z administracją rządową i samorządową w zakresie realizacji programu zarządzania ryzykiem powodziowym na terenie Gminy Przecław i ochrony przed powodzią,
- przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej oraz Zarządzeń Burmistrza z zakresu spraw prowadzonych przez Wydział,
- opracowywanie rocznych planów poprawy warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w budynku Urzędu, w oparciu o bieżące zadania prowadzone przez WUIOŚiGG,
- odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdawczości w Wydziale,
- sporządzanie bieżących informacji na potrzeby Rady Miejskiej w Przecławiu i Burmistrza z zakresu działania WUIOŚiGG.
- Warunki pracy:
- Termin nawiązania stosunku pracy: kwiecień 2019 r.;
- forma zatrudnienia: umowa o pracę;
- wymiar czasu pracy: pół etatu ( ½ ),
- miejsce pracy: Przecław, ul. Kilińskiego 7 oraz teren Gminy Przecław (w tym jednostki organizacyjne i zakłady budżetowe),
- praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i współpracy ze wszystkimi komórkami urzędu, jednostkami organizacyjnymi gminy, zewnętrznymi instytucjami publicznymi,
- charakterystyka stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na II. piętrze w budynku nie posiadającym windy ani sanitariatów dostosowanych dla osób niepełnosprawnych,
- zakres obowiązków pracowniczych na stanowisku urzędniczym dotyczy wykonywania czynności o charakterze biurowym, przy czym wykonywanie obowiązków służbowych wymaga pracy z wykorzystaniem zestawu komputerowego, programu operacyjnego Windows,
- pracownik w czasie pracy użytkuje monitor ekranowy poniżej 4 godzin w trakcie zmiany roboczej,
- praca wymagająca przemieszczania się poza teren Gminy związana z czynnościami wykonywanymi w ramach obowiązków służbowych na zajmowanym stanowisku (szczegółowy zakres zadań zostanie określony w zakresie czynności pracownika).
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
- Wymagane dokumenty:
- 1) list motywacyjny z załączonym CV,
- 2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1),
- 3) kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy,
- 4) kserokopie dyplomów, certyfikatów, poświadczeń, zaświadczeń oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz przydatne na ww. stanowisku kwalifikacje,
- 5) w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopia Orzeczenia Komisji Lekarskiej o stopniu niepełnosprawności,
- 6) oświadczenie kandydata (załącznik nr 2) : - o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, oraz o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (po rozstrzygnięciu konkursu - potwierdzone przez Krajowy Rejestr Karny w formie „Zapytania o udzielenie informacji o osobie”), - o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, - o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku urzędniczym – jak w tytule (po rozstrzygnięciu konkursu - potwierdzone przez lekarza medycyny pracy), - o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej dla osób przystępujących do naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Przecławiu (załącznik - klauzula informacyjna).
- Miejsce i termin złożenia dokumentów:
- Administratorem danych osobowych kandydata do pracy będzie Urząd Miejski w Przecławiu, ul. Kilińskiego 7, 39-320 Przecław.
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c.
- Zebrane dane osobowe mogą być przekazywane innym organom i podmiotom wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
- Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia rekrutacji.
- Aplikant posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawienia lub usunięcia.
- Każdy z kandydatów posiada prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku gdy przetwarzanie jego danych osobowych naruszałoby przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Podanie danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym.
BURMISTRZ PRZECŁAWIA
Renata Siembab
Pliki do pobrania:
ilość wyświetleń: 2596
Osoba odpowiedzialna za:
wytworzenie informacji: 2023-09-19 19:42:52 Dariusz Darłak
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: 2023-09-19 19:42:52 przez Dariusz Darłak
wytworzenie informacji: 2023-09-19 19:42:52 Dariusz Darłak
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: 2023-09-19 19:42:52 przez Dariusz Darłak
Rejestr zmian - poprzednia opublikowana wersja artykułu - pokaż rejestr