BURMISTRZ PRZECŁAWIA ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Przecławiu do spraw obsługi rady i jednostek pomocniczych oraz spraw organizacyjno-administracyjnych urzędu.
Przecław, 27 lutego 2019 r.
BURMISTRZ PRZECŁAWIA ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Przecławiu do spraw obsługi rady i jednostek pomocniczych oraz spraw organizacyjno-administracyjnych urzędu.
- Wymagania niezbędne wobec kandydata:
- spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, określonych dla stanowisk urzędniczych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- Statutu Gminy Przecław,
- Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Przecławiu,
- ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2018 r. poz. 754, poz. 1000 i 1349 oraz z 2019 r. poz. 273),
- ustawy z dnia z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.),
- 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym,
- znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
- posiadanie prawa jazdy kat. B,
- komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, umiejętność pracy w zespole, dokładność, systematyczność, zaangażowanie, dobra organizacja pracy, umiejętność szybkiego analitycznego i logicznego myślenia, wysoka kultura osobista.
- Ogólny zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) obsługa Rady Miejskiej w Przecławiu, w tym obsługa kancelaryjno – biurowa Rady Miejskiej w Przecławiu i jej Komisji;
- Warunki pracy:
- nawiązanie stosunku pracy: kwiecień 2019 r.;
- forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony;
- wymiar czasu pracy: 1:1 etat,
- miejsce pracy: Przecław, ul. Kilińskiego 7 oraz teren Gminy Przecław,
- charakterystyka stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na II. piętrze w budynku nie posiadającym windy ani sanitariatów dostosowanych dla osób niepełnosprawnych,
- zakres obowiązków pracowniczych na stanowisku urzędniczym dotyczy wykonywania czynności o charakterze biurowym, przy czym wykonywanie obowiązków służbowych wymaga pracy z wykorzystaniem zestawu komputerowego oraz programu operacyjnego Windows,
- pracownik w czasie pracy użytkuje monitor ekranowy ponad 4 godziny w trakcie zmiany roboczej,
- praca wymagająca przemieszczania się poza budynek urzędu związana z czynnościami wykonywanymi w ramach obowiązków służbowych na zajmowanym stanowisku (korzystanie z samochodu służbowego).
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
- Wymagane dokumenty:
- 1) list motywacyjny z załączonym CV,
- 2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1),
- 3) kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy,
- 4) kserokopie dyplomów, certyfikatów, poświadczeń, zaświadczeń oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz przydatne na ww. stanowisku kwalifikacje,
- 5) w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopia Orzeczenia Komisji Lekarskiej o stopniu niepełnosprawności,
- 6) oświadczenie kandydata (załącznik nr 2) : - o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, oraz o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (po rozstrzygnięciu konkursu - potwierdzone przez Krajowy Rejestr Karny w formie „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” – na koszt kandydata), - o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, - o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku urzędniczym – jak w tytule (po rozstrzygnięciu konkursu - potwierdzone przez lekarza medycyny pracy), - o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej dla osób przystępujących do naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Przecławiu (załącznik - klauzula informacyjna).
- Miejsce i termin złożenia dokumentów:
- Administratorem danych osobowych kandydata do pracy będzie Urząd Miejski w Przecławiu, ul. Kilińskiego 7, 39-320 Przecław.
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c.
- Zebrane dane osobowe mogą być przekazywane innym organom i podmiotom wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
- Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia rekrutacji.
- Aplikant posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawienia lub usunięcia.
- Każdy z kandydatów posiada prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku gdy przetwarzanie jego danych osobowych naruszałoby przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Podanie danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym.
BURMISTRZ PRZECŁAWIA
Renata Siembab
Pliki do pobrania:
- Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds obsługi rady i jednostek pomocniczych ( MB)
dodał: Darłak Dariusz dnia: 2019-02-27 15:16:31
ilość wyświetleń: 4301
Osoba odpowiedzialna za:
wytworzenie informacji: 2023-09-19 19:42:52 Dariusz Darłak
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: 2023-09-19 19:42:52 przez Dariusz Darłak
wytworzenie informacji: 2023-09-19 19:42:52 Dariusz Darłak
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: 2023-09-19 19:42:52 przez Dariusz Darłak
Rejestr zmian - poprzednia opublikowana wersja artykułu - pokaż rejestr