Inspektora Ochrony Danych Osobowych
Przecław, 10 maja 2018 r.
BURMISTRZ PRZECŁAWIA ogłasza nabór na stanowisko Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miejskim w Przecławiu
- Wymagania niezbędne wobec kandydata:
- posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia, preferowany kierunek wykształcenia to: prawo, administracja, bezpieczeństwo, informatyka
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
- prawo jazdy kat. B.
- Wymagania dodatkowe:
- Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
- ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922),
- ustawy z dnia z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1875 z późn. zm.),
- Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 poz. 2247),
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.),
- komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole, dokładność, systematyczność, zaangażowanie, dobra organizacja pracy, punktualność, wysoka kultura osobista.
- Ogólny zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) opracowanie oraz wdrożenie wewnętrznych procedur ochrony danych osobowych w urzędzie i jednostkach organizacyjnych gminy; 2) informowanie administratora, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy obowiązującego rozporządzenia oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych i doradzanie im w tej sprawie;
- Warunki pracy:
- nawiązanie stosunku pracy: maj 2018 r.;
- forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony;
- wymiar czasu pracy: 1:1 etat, tj. średnio 8 godzin dziennie (40 tygodniowo), w godzinach od 7.30 do 15.30,
- miejsce pracy: Przecław, ul. Kilińskiego 7 oraz teren Gminy Przecław (jednostki organizacyjne i zakłady budżetowe),
- praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i współpracy ze wszystkimi komórkami urzędu, jednostkami organizacyjnymi gminy oraz zewnętrznymi instytucjami publicznymi;
- charakterystyka stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na II. piętrze w budynku nie posiadającym windy ani sanitariatów dostosowanych dla osób niepełnosprawnych,
- zakres obowiązków pracowniczych na stanowisku urzędniczym dotyczy wykonywania czynności o charakterze biurowym, przy czym wykonywanie obowiązków służbowych wymaga pracy z wykorzystaniem zestawu komputerowego, programu operacyjnego Windows,
- pracownik w czasie pracy użytkuje monitor ekranowy ponad 4 godziny w trakcie zmiany roboczej,
- praca wymagająca przemieszczania się poza budynek urzędu związana z czynnościami wykonywanymi w ramach obowiązków służbowych na zajmowanym stanowisku,
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
- Wymagane dokumenty:
- 1) list motywacyjny z załączonym CV,
- 2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- 3) kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (jeżeli osoba już pracowała),
- 4) kserokopie dyplomów, certyfikatów, poświadczeń, zaświadczeń oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz przydatne na ww. stanowisku kwalifikacje,
- 5) w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopia Orzeczenia Komisji Lekarskiej o stopniu niepełnosprawności,
- 6) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (po rozstrzygnięciu konkursu - potwierdzone przez Krajowy Rejestr Karny w formie „Zapytania o udzielenie informacji o osobie”),
- 7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- 8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- 9) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku urzędniczym – jak w tytule (po rozstrzygnięciu konkursu - potwierdzone przez lekarza medycyny pracy).
- Miejsce i termin złożenia dokumentów:
BURMISTRZ PRZECŁAWIA
mgr Ryszard Wolanin
ilość wyświetleń: 9747
Osoba odpowiedzialna za:
wytworzenie informacji: 2023-09-19 19:42:41 Dariusz Darłak
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: 2023-09-19 19:42:41 przez Dariusz Darłak
wytworzenie informacji: 2023-09-19 19:42:41 Dariusz Darłak
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: 2023-09-19 19:42:41 przez Dariusz Darłak
Rejestr zmian - poprzednia opublikowana wersja artykułu - pokaż rejestr