Burmistrz Przecławia ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko urzędnicze w Wydziale Infrastruktury i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Przecławiu
Dodał: Dariusz Darłak w dniu 04-07-2019
Drukuj
OGŁOSZENIE O NABORZE
Burmistrz Przecławia
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko urzędnicze
w Wydziale Infrastruktury i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Przecławiu
- Wymagania niezbędne wobec kandydata:
- wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie ochrony środowiska;
- udokumentowane min. 3. letnie doświadczenie zawodowe, w tym min. 2. letni staż pracy w jednostce administracji publicznej;
- posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa;
- podstawowa znajomość przepisów ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego;
- dobra znajomość przepisów:
– ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale
społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na
środowisko,
– ustawy – prawo ochrony środowiska,
– ustawy – prawo wodne,
– ustawy o ochronie zwierząt;
- umiejętność obsługi programów pakietu biurowego MS Office.
- Wymagania dodatkowe:
- posiadanie czynnego prawa jazdy kategorii B,
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- odporność na stres i pracę pod presją czasu,
- terminowość i komunikatywność.
- Ogólny zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wydawania decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach prowadzenie postępowań z ustawy prawo wodne – naruszenie stosunków wodnych na gruncie, - przygotowywanie i nadzór nad realizacją „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Przecław”,
- współdziałanie z organizacjami samorządu lekarsko-weterynaryjnego oraz innymi instytucjami i organizacjami społecznymi w zakresie ochrony zwierząt,
- prowadzenie spraw związanych z pracami Gminnej Komisji ds. szacowania zakresu wysokości strat w gospodarstwach rolnych i działach specjalnych produkcji rolnej, w których wystąpiły szkody spowodowane przez suszę, deszcz nawalny, ujemne skutki przezimowania, przymrozki wiosenne, powódź, huragan, piorun, obsunięcie się ziemi lub lawinę,
- prowadzenie spraw związanych z nabyciem i sprzedażą mienia gminnego,
- prowadzenie ewidencji szamb i przydomowych oczyszczalni ścieków oraz spraw z zakresu gospodarki wodno-ściekowej.
- Warunki pracy na stanowisku:
- Nawiązanie stosunku pracy: 01 sierpnia 2019 r.
- Forma zatrudnienia: umowa o pracę.
- Wymiar czasu pracy: cały etat, tj. średnio: 8 godz. dziennie (40 godz. tygodniowo).
- Miejsce pracy: Urząd Miejski w Przecławiu, ul. Kilińskiego nr 7 oraz teren Gminy Przecław
- Charakterystyka stanowiska pracy:
– praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na II piętrze w budynku nie posiadającym
windy ani sanitariatów dostosowanych dla osób niepełnosprawnych,
– pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy ponad 4 godziny w trakcie
zmiany roboczej,
– bezpośredni kontakt z klientami w urzędzie i w terenie,
– wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi w ramach obowiązków
służbowych związanych z zajmowanym stanowiskiem.
- Warunki zatrudnienia: kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko
urzędnicze będzie zatrudniony na podstawie umowy o pracę na czas określony,
6 miesięcy. Następnie, po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy i pozytywnego
wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą pracownik zostanie
zatrudniony na dalszy okres.
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W czerwcu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Przecławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
- Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
- 1) list motywacyjny (odręcznie pisany) z załączonym CV,
- 2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zgodnie z Załącznikiem nr 1),
- 3) kserokopie dokumentów poświadczających posiadany staż pracy,
- 4) kserokopie dyplomów, certyfikatów, poświadczeń, zaświadczeń oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz przydatne na ww. stanowisku kwalifikacje,
- 5) w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopia Orzeczenia Komisji Lekarskiej o stopniu niepełnosprawności,
- 6) oświadczenia (zgodnie z Załącznikiem nr 2) :
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- o karalności (po rozstrzygnięciu konkursu – potwierdzone przez Krajowy Rejestr Karny w formie „Zapytania o udzielenie informacji o osobie”),
- o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych;
- o stanie zdrowia (po rozstrzygnięciu konkursu – potwierdzone przez lekarza medycyny pracy).
- 7) Zgody na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z Załącznikiem nr 3).
- Dodatkowe informacje:
- Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć 3 miesięczną służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ustawy o pracownikach samorządowych.
- Pracownik może otrzymać stosowne upoważnienia od Burmistrza Przecławia do wydawania decyzji administracyjnych, w związku z powyższym będzie zobowiązany do złożenia oświadczenia majątkowego – zgodnie z art. 24 h ustawy o samorządzie gminnym.
- RODO – Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów
do zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Przecławiu dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Przecławiu pod adresem : https://przeclaw.nazwa.pl/bipgminaprzeclaw/klauzula-informacyjna-rodo/
- Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Przecławiu lub listownie za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski
w Przecławiu, 39‑320 Przecław, ul. Kilińskiego nr 7, sekretariat – I piętro, w terminie do 15 lipca 2019 r. w godzinach pracy urzędu (decyduje data wpływu do Urzędu).
Koperty powinny być zamknięte i opatrzone dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze w Wydziale IR”.
Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
Nabór przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Przecławia.
Osoba do kontaktu: Beata Augustyn, tel. 17 227 67 39 (w godzinach pracy urzędu).
O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej oraz testów z posiadanej wiedzy, kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do kolejnych etapów i niewskazanych
w protokole naboru można odebrać osobiście w terminie miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru. Po ww. terminie zostaną one komisyjnie zniszczone.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Przecław, tj.: www.bipgminaprzeclaw.pl oraz na tablicy ogłoszeń UM w Przecławiu.
Burmistrz Przecławia zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia naboru
w każdym czasie – bez podawania przyczyn.
BURMISTRZ
Renata Siembab