Dostępność
Dane kontaktowe Koordynatora ds. dostępności Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Miejskim w Przecławiu Funkcję koordynatora ds. dostępności dla Urzędu Miejskiego w Przecławiu pełni Pani Sabina Piecuch, powołany na to stanowisko Zarządzeniem Burmistrza Przecławia Nr 22.2025 z dnia 5 luty 2025 r. Podstawa prawna Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności dla Urzędu Miejskiego w Przecławiu było realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne przez ustawę o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami z dnia 19 lipca 2019r. Zadania koordynatora ds. dostępności Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy: 1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Przecławiu; 2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski w Przecławiu; 3) monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w Przecławiu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Dane kontaktowe Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Miejskim w Przecławiu – Sabina Piecuch adres do korespondencji: ul. Kilińskiego 7, 39- 320 Przecław telefon: 17 227 67 36 e-mail: spiecuch@przeclaw.org Zespół ds. dostępności Ponadto w Urzędzie Miejskim w Przecławiu powołano Zarządzeniem Burmistrza Przecławia Nr 23.2025 z dnia 5 luty 2025 r.- Zespół ds. dostępności, który ma za zadanie wspierać Koordynatora w realizacji ww. zadań.
Pliki do pobrania:
- Ustawa o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami ( MB)
dodał: Darłak Dariusz dnia: 2021-03-31 10:13:33 - Raport o stanie zapewniania dostępności Gmina Przeclaw ( MB)
dodał: Darłak Dariusz dnia: 2021-03-31 10:14:17 - PLAN DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI ( MB)
dodał: Darłak Dariusz dnia: 2022-04-08 13:34:14 - Zgłoszenie zamiaru skorzystania z usług tlumacza języka migowego lub tlumacza -przewodnika ( MB)
dodał: Darłak Dariusz dnia: 2021-03-31 10:13:08 - Wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności (0.2 MB)
dodał: Darłak Dariusz dnia: 2025-02-20 12:22:14 - PLAN DZIALANIA NA RZECZ POPRAWY ZAPEWNIENIA DOSTEPNOŚCI OSOBOM ZE SZCZEGOLNYMI POTRZEBAMI W URZĘDZIE MIEJSKIM W PRZECŁAWIU (0.1 MB)
dodał: Darłak Dariusz dnia: 2025-03-27 08:06:13 - Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego stan na 01.01.2025 (0.14 MB)
dodał: Darłak Dariusz dnia: 2025-03-27 08:06:34
wytworzenie informacji: 2023-09-19 19:43:22 Dariusz Darłak
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: 2023-09-19 19:43:22 przez Dariusz Darłak