BURMISTRZ PRZECŁAWIA ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Przecławiu do spraw obsługi rady i jednostek pomocniczych oraz spraw organizacyjno-administracyjnych urzędu.
Dodał: Dariusz Darłak w dniu 27-02-2019
Drukuj
Przecław, 27 lutego 2019 r.
BURMISTRZ PRZECŁAWIA
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim w Przecławiu
do spraw obsługi rady i jednostek pomocniczych
oraz spraw organizacyjno-administracyjnych urzędu.
- Wymagania niezbędne wobec kandydata:
- spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych, określonych dla stanowisk urzędniczych, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
znajomość :
- Statutu Gminy Przecław,
- Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Przecławiu,
- ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2018 r. poz. 754, poz. 1000 i 1349 oraz z 2019 r. poz. 273),
- ustawy z dnia z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.),
ponadto:
- 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym,
- znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
- posiadanie prawa jazdy kat. B,
- komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, umiejętność pracy w zespole, dokładność, systematyczność, zaangażowanie, dobra organizacja pracy, umiejętność szybkiego analitycznego i logicznego myślenia, wysoka kultura osobista.
- Ogólny zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) obsługa Rady Miejskiej w Przecławiu, w tym obsługa kancelaryjno – biurowa Rady
Miejskiej w Przecławiu i jej Komisji;
2) wykonywanie zadań związanych z przeprowadzeniem referendum oraz z wyborami
do Sejmu, Senatu, samorządu terytorialnego, organów jednostek pomocniczych gminy
oraz innych organów (np. ławników do sądu, członków kolegiów ds. wykroczeń);
3) prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem jednostek pomocniczych gminy
(obsługa zebrań organów uchwałodawczych jednostek pomocniczych gminy,
tj. wyborów sołeckich, zebrań wiejskich i rad osiedli, kontaktów z radą sołecką i radami
osiedli itp.);
4) opracowywanie informacji, ocen i wniosków na potrzeby Rady Miejskiej;
5) prowadzenie rejestrów i ewidencji, tj. m.in.:
– rejestru wniosków i interpelacji radnych,
– ewidencji postulatów i wniosków wyborców,
– rejestru Zarządzeń Burmistrza,
– rejestru urzędowego skarg i wniosków;
6) udzielanie i rejestrowanie informacji publicznych;
7) zbieranie i analiza oświadczeń majątkowych radnych, pracowników urzędu, kierowników
jednostek organizacyjnych oraz innych osób zobowiązanych do ich złożenia oraz
prowadzenie rejestru w tym zakresie;
8) obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów;
9) archiwizowanie dokumentacji urzędowej.
- Warunki pracy:
- nawiązanie stosunku pracy: kwiecień 2019 r.;
- forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony;
- wymiar czasu pracy: 1:1 etat,
- miejsce pracy: Przecław, ul. Kilińskiego 7 oraz teren Gminy Przecław,
- charakterystyka stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na II. piętrze w budynku nie posiadającym windy ani sanitariatów dostosowanych dla osób niepełnosprawnych,
- zakres obowiązków pracowniczych na stanowisku urzędniczym dotyczy wykonywania czynności o charakterze biurowym, przy czym wykonywanie obowiązków służbowych wymaga pracy z wykorzystaniem zestawu komputerowego oraz programu operacyjnego Windows,
- pracownik w czasie pracy użytkuje monitor ekranowy ponad 4 godziny w trakcie zmiany roboczej,
- praca wymagająca przemieszczania się poza budynek urzędu związana
z czynnościami wykonywanymi w ramach obowiązków służbowych na zajmowanym stanowisku (korzystanie z samochodu służbowego).
UWAGA:
Pierwsza umowa na czas określony (w przypadku osób po raz pierwszy podejmujących pracę na stanowisku urzędniczym – umowa na 6 miesięcy).
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W styczniu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Przecławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
- Wymagane dokumenty:
- 1) list motywacyjny z załączonym CV,
- 2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1),
- 3) kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy,
- 4) kserokopie dyplomów, certyfikatów, poświadczeń, zaświadczeń oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz przydatne na ww. stanowisku kwalifikacje,
- 5) w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopia Orzeczenia Komisji Lekarskiej o stopniu niepełnosprawności,
- 6) oświadczenie kandydata (załącznik nr 2) :
– o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
– o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, oraz o braku skazania
prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (po rozstrzygnięciu konkursu –
potwierdzone przez Krajowy Rejestr Karny w formie „Zapytania o udzielenie
informacji o osobie” – na koszt kandydata),
– o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
– o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku urzędniczym – jak
w tytule (po rozstrzygnięciu konkursu – potwierdzone przez lekarza medycyny pracy),
– o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej dla osób przystępujących do naboru
na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Przecławiu (załącznik
– klauzula informacyjna).
Osoby, które nie spełnią wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone
do udziału w kolejnych etapach postępowania konkursowego.
Dokument aplikacyjny CV powinien być opatrzony klauzulą:
„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze oraz kontaktu i możliwości powiadomienia o etapach i wynikach naboru – danych dotyczących numeru telefonu lub adresu e-mail, zgodnie z: Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000) oraz Ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.) Jednocześnie oświadczam, że przekazuję moje dane osobowe całkowicie dobrowolnie”, potwierdzoną własnoręcznym, czytelnym podpisem aplikanta.
- Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Przecławiu lub listownie za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski w Przecławiu, 39‑320 Przecław, ul. Kilińskiego nr 7, sekretariat – I piętro, w terminie do 18 marca 2019 r.
w godzinach pracy urzędu (decyduje data wpływu do Urzędu).
Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
Koperty powinny być opatrzone dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi rady”.
Nabór przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Przecławia.
Osoba do kontaktu: Beata Augustyn, tel. 17 227 67 39 (w godzinach pracy urzędu).
O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej oraz testów z posiadanej wiedzy, kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do kolejnych etapów i niewskazanych w protokole naboru można odebrać osobiście w terminie miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru.
Po ww. terminie zostaną one komisyjnie zniszczone.
Dokumenty osoby, która ostatecznie zostanie wyłoniona w postępowaniu rekrutacyjnym zostaną dołączone do jej akt osobowych.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Przecław, tj.: www.bipgminaprzeclaw.pl oraz na tablicy ogłoszeń UM w Przecławiu.
Burmistrz Przecławia zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia naboru w każdym czasie – bez podawania przyczyn.
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia
27 kwietnia 2016 roku informuję, że:
- Administratorem danych osobowych kandydata do pracy będzie Urząd Miejski
w Przecławiu, ul. Kilińskiego 7, 39-320 Przecław. - Dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c.
- Zebrane dane osobowe mogą być przekazywane innym organom i podmiotom
wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa. - Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia rekrutacji.
- Aplikant posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawienia lub usunięcia.
- Każdy z kandydatów posiada prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, w przypadku gdy przetwarzanie jego danych osobowych naruszałoby przepisy
ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. - Podanie danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym.
Podstawa prawna: art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentarnego Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie osób fizycznych w związku z przetwarza-niem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych raz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
BURMISTRZ PRZECŁAWIA
Renata Siembab