BURMISTRZ PRZECŁAWIA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE w Wydziale Infrastruktury i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Przecławiu
Dodał: Dariusz Darłak w dniu 05-08-2021
Drukuj
- Wymagania niezbędne wobec kandydata :
- posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- wykształcenie wyższe techniczne w zakresie: geodezji, architektury lub inne pokrewne,
- co najmniej 5-letni staż pracy, w tym minimum 2 lata udokumentowanego doświadczenia
w pracy związanej z procesem realizacji inwestycji drogowych,
4) brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
za umyślne przestępstwo skarbowe,
5) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku,
6) nieposzlakowana opinia,
7) złożenie pełnego kompletu dokumentów, przygotowanych zgodnie z wymogami
wskazanymi w punkcie 6. niniejszego ogłoszenia.
- Wymagania dodatkowe :
1) mile widziane:
– wykształcenie w zakresie budownictwa o specjalności drogowej;
– posiadanie doświadczenia zawodowego związanego z prowadzeniem spraw objętych
zakresem zadań na stanowisku, na które prowadzony jest nabór, tj. wiedza z zakresu
drogownictwa i postępowań administracyjnych,
2) umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów prawa,
3) sprawna obsługa komputera, m. in. pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word),
4) umiejętność sporządzania pism urzędowych, uzasadnień i argumentowania zajmowanego
stanowiska w danej sprawie,
5) prawo jazdy kat. B,
6) rzetelność, dokładność, systematyczność, terminowość,
9) umiejętność samodzielnej organizacji pracy i pracy w zespole,
10) umiejętność logicznego i analitycznego myślenia.
- Ogólny zakres wykonywanych zadań na stanowisku do spraw drogownictwa:
- prowadzenie ewidencji dróg i obiektów mostowych;
- wydawanie decyzji administracyjnych:
– na umieszczenie w pasie dróg gminnych urządzeń niezwiązanych z gospodarką drogową
lub potrzebami ruchu drogowego;
– na czasowe zajęcie pasa drogowego oraz naliczanie opłat z tego tytułu;
– na wykonanie zjazdu z drogi gminnej;
- wydawanie postanowień w sprawie uzgodnień linii ogrodzenia wzdłuż dróg gminnych;
- wydawanie oświadczeń o dostępie komunikacyjnym działki do drogi gminnej publicznej za pośrednictwem istniejącego zjazdu,
- obsługa indywidualna wniosków o zmianę, uzupełnienie oznakowania pionowego
i poziomego na drogach gminnych bądź wewnętrznych; - opiniowanie możliwości włączenia projektowanej zabudowy w system dróg gminnych publicznych;
- obsługa indywidualnych wniosków dotyczących ewidencji dróg gminnych (zapytania, udostępnianie materiałów);
- wydawanie zezwoleń na umieszczanie nośników reklamowych w pasie drogowym;
- przygotowywanie specyfikacji do postępowań przetargowych w zakresie remontu / budowy dróg i chodników;
- uzgadnianie projektu budowlanego zjazdu z drogi gminnej;
- przygotowywanie zgłoszeń budów, remontów, przebudowy dróg, mostów, przepustów itp.
- koordynacja prac związanych z projektowaniem nowych dróg, przygotowywanie zapytań ofertowych, projektów umów, aneksów do umów, nadzór nad realizacją prac;
- przygotowywanie wniosków o dofinansowanie zadań drogowych z Funduszu Dróg Samorządowych;
- przygotowywanie wniosków o ujęcie w planie Zarządu Dróg Wojewódzkich / Zarządu Dróg Powiatu Mieleckiego inwestycji do wykonania w trybie Inicjatyw Samorządowych;
- przygotowywanie wniosków o dotację zadań drogowych z Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych,
- opracowywanie projektów dokumentacji wewnętrznej w zakresie realizacji wykonywanych czynności, w tym projektów uchwał i zarządzeń;
- przygotowywanie materiałów do projektu budżetu z zakresu budownictwa drogowego;
- sporządzanie obowiązujących zestawień, wydruków, informacji oraz sprawozdań;
- archiwizacja dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy.
- Warunki pracy:
- nawiązanie stosunku pracy: wrzesień 2021 r.;
- forma zatrudnienia: docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony;
- wymiar czasu pracy: 1:1 etat, tj. średnio 8 godzin dziennie (średnio: 40 godz. tygodniowo), w godzinach pn. od 7.30 do 16.30; od wt. do czw. od 7.30 do 15.30, w pt. od 7.30
do 14.30; - miejsce pracy: Przecław, ul. Kilińskiego 7 oraz teren Gminy Przecław,
- praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i współpracy ze wszystkimi komórkami urzędu, jednostkami organizacyjnymi gminy oraz zewnętrznymi instytucjami publicznymi;
- charakterystyka stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze w budynku nie posiadającym windy, ani sanitariatów dostosowanych dla osób niepełnosprawnych,
w pokoju wieloosobowym, - zakres obowiązków pracowniczych na stanowisku urzędniczym dotyczy wykonywania czynności o charakterze administracyjno-biurowym, przy czym wykonywanie obowiązków służbowych wymaga pracy z wykorzystaniem zestawu komputerowego, programu operacyjnego Windows, pakietu biurowego MS Office
i programów specjalistycznych – w miarę potrzeb; - pracownik w czasie pracy użytkuje monitor ekranowy ponad 4 godziny w trakcie zmiany roboczej,
- wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi w ramach obowiązków
służbowych związanych z zajmowanym stanowiskiem oraz poleceniami kierownika jednostki, - warunki zatrudnienia: kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony na podstawie umowy o pracę na czas określony, tj.
6 miesięcy, następnie, po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy pracownik zostanie zatrudniony na dalszy okres. - pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym,
w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych, obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ustawy
o pracownikach samorządowych i zdać egzamin (pozytywny wynik egzaminu
kończącego służbę przygotowawczą gwarantuje nawiązanie dalszego stosunku pracy).
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W lipcu 2021 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Przecławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
- Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
- 1) list motywacyjny (odręcznie pisany) z załączonym CV,
- 2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zgodnie
z Załącznikiem nr 1), - 3) kserokopie dokumentów poświadczających posiadany staż pracy lub zaświadczenie od pracodawcy,
- 4) kserokopie dyplomów, certyfikatów, poświadczeń, zaświadczeń, uprawnień oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz przydatne
na ww. stanowisku kwalifikacje, - 5) w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopia Orzeczenia Komisji Lekarskiej o stopniu niepełnosprawności,
- 6) oświadczenia (zgodnie z Załącznikiem nr 2) :
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego (…);
- o karalności,
- o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych;
- o stanie zdrowia (po rozstrzygnięciu konkursu – potwierdzone przez lekarza medycyny pracy).
- 7) zgody na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z Załącznikiem nr 3).
- Dodatkowe informacje:
- Pracownik może otrzymać stosowne upoważnienia od Burmistrza Przecławia
do wydawania decyzji administracyjnych, w związku z czym będzie zobowiązany
do złożenia oświadczenia majątkowego – zgodnie z art. 24 h ustawy o samorządzie gminnym. - RODO – klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów
do zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Przecławiu dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Przecławiu pod adresem: http://przeclaw.nazwa.pl/bipgminaprzeclaw/klauzula-informacyjna-rodo/
- Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Przecławiu lub listownie za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski
w Przecławiu, 39‑320 Przecław, ul. Kilińskiego nr 7, sekretariat – I piętro, w terminie do 16 sierpnia 2021 r. w godzinach pracy urzędu (decyduje data wpływu do Urzędu).
Koperty powinny być zamknięte i opatrzone dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze do spraw drogownictwa”.
Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
Nabór przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Przecławia.
Osoba do kontaktu: Sabina Piecuch, tel. 17 227 67 36 (w godzinach pracy urzędu).
O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej oraz testów z posiadanej wiedzy, kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do kolejnych etapów i niewskazanych w protokole naboru można odebrać osobiście w terminie miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru. Po upływie ww. terminu zostaną one komisyjnie zniszczone.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Przecław, tj.: www.bipgminaprzeclaw.pl oraz na tablicy ogłoszeń UM w Przecławiu.
Burmistrz Przecławia zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia naboru w każdym czasie – bez podawania przyczyn.
BURMISTRZ PRZECŁAWIA
Renata Siembab